Subvencioniranje

 je beseda, kjer vsi malo zastrižemo z ušesi. No tokrat sem zasledil, da bo država dala denar pri nakupu e-koles. S tem seveda bi radi spodbudili, da bi se zaradi tega več ljudi v službo in po opravkih namesto z avtom vozilo z kolesi. Ja, če bi to zares dosegli bi bilo več kot odlično, ker bi s tem zmanjšali promet in gužvo po mestih, pa še zrak bi imeli boljši. V Skandinaviji se je tak model pokazal kot uspešen. Ampak, mi smo še daleč od severnjakov, ki so že pregovorno kar se ekologije tiče stoletja pred nami in našim razmišljanjem. To se pri nas kaže v mestih najbolj po infrastrukturi, ki je namenjena pešcem in kolesarjem. Sam se po mestu gibam izključno s pomočjo nog, torej peš ali na kolesu in lahko povem, da se pri tem počutim vse prej kot varno, saj v samem centru kolesarskih stez skoraj ni ali pa so samo s črto omejeni deli pločnika, kar se potem izkaže za še bolj nevarno. Na koncu je še najbolj varno tam, kjer so označbe za kolesarje kar na cesti. Potem je tu še težava shranjevanja koles, ker že pred trgovinami so prostori, ki so namenjeni kolesom absurdno majhni, da o kakih pokritih prostorih za kolesa, kjer bi ga lahko varno pustil za dlje časa sploh ne govorim. ne vem, če bo kdo, ki si bo kupil e-kolo za par jurjev le tega potem kr prislonil ob steno in ga zaklenil z ključavnico... 

Po moje bi se bilo treba stvari lotiti lepo po vrsti in najprej porihtati osnove za to, da se bomo sploh lahko varno vozili po mestu ali pa celo iz predmestja v centre in šele potem začeti subvencionirati nakup e-koles, ker v nasprotnem bodo ta kupljena kolesa pač namenjena predvsem temu, da si jih bodo določeni vozili s sabo na dopust, kjer bodo z njim šli do prve pekarne ali na pijačo. Žal pa taka uporaba potem ne bo imela želenega učinka. 

Seveda pa najprej moramo premakniti našo miselnost, to pa bo največji problem.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Grčija z avtodomom

Grčija 2

Albanija 2