Če lahko država,
lahko tudi državljani, recimo si po svoje razlagajo zakone.
Namreč smo pri famoznem dodatku za delo v nevarnih razmerah, za katerega nam je večini bilo jasno, da se ga bodo otepali izplačevati, kljub temu, da je vrhovni vodja pozival delodajalce in vodje, da že kar sami nagrajujejo delavce, ki delajo pa sedaj, ko bi bilo treba izplačati dodatek, ki je določen v zakonu pa to nikakor ne gre tako zlahka. Pa si poglejmo kaj je navedeno v 39. členu kolektivne pogodbe za javni sektor, točka 11.
- Dodatek za delo v rizičnih razmerah (območje vojne nevarnosti, nevarnosti terorističnih napadov z biološkimi agensi, demonstracij, naravnih nesreč, epidemij in epizootij) v višini 65% urne postavke osnovne plače javnega uslužbenca.
Ko tole jaz, kot ne čisti laik pri branju zakonov berem, se mi tu ne zdi nič spornega a sem se žal zmotil, saj se je na tem mestu pojavila oseba, ki je zadolžena za razlago tega člena, ki pa si ga interpretira čisto po svoje. V bistvu se postavljajo dodatni pogoji in sicer, da se izplača za čas, ko je delavec izpostavljen nevarnim pogojem.
Torej se postavi vprašanje, kdaj je sedaj tak delavec temu izpostavljen. No tu pa spet nastopim jaz kot skoraj laik in se zamislim nad ukrepi vlade o prepovedi pa, da nisem tako rigorozen o omejitvi gibanja. Torej odlok nam prepoveduje gibanje med občinami, ker pač je to zaradi širitve virusa zelo nevarno. Po tem takem je po moje vsako izpostavljanje npr. medicinske sestre izven svoje garderobe nevarno, saj je takoj izpostavljena nevarnim razmeram, ali vsako gibanje izven garderobe policista je nevarno saj je takoj izpostavljen nevarnim razmeram. Namreč vsi delamo v stavbah, katere so bolj ali manj dostopne širši javnosti v katerih se gibljejo ljudje za katere se ne ve ali so ali niso okuženi, da tu niti ne omenjam nenehnega stika z ljudmi, ki jih, da se grdo izrazim obdelujemo. A razlagalec pravi, da bo dodatek izplača samo za čas, ko si izpostavljen nevarnim razmeram. Torej sedaj dobi vsak štoprarico in si bi meril čas, ko je v pisarni, ko je na WCju, in ko dejansko opravlja "nevarno" delo. Seveda bo sedaj tu premlevalo tole razlago na ducate pravnih strokovnjakov, ki si jo bo vsak razlagal po svoje, odvisno pač od tega na kateri strani je ali na vladni ali na sindikalni. Seveda sindikati tu že obljubljajo tožbe za katere pa se ve, da država v večini potegne ta kratko a nič hudega saj so to že vkalkulirali v proračun le sredstva se bodo lahko malo dlje prerazporejala.
Pa da se vrnem na začetek, torej k različnim razlagam in k temu, da če lahko država si lahko to privoščijo tudi državljani, različno razlago namreč.
Pa gremo k čisto enostavnemu členu v Zakonu o pravilih v cestnem prometu in k 33. členu, ki uzakonja uporabo varnostnega pasu.
1. Med vožnjo morajo biti osebe v motornem vozilu na vseh sedežih, kjer so vgrajeni varnostni pasovi, pripete na način, ki ga je predvidel proizvajalec vozila glede na konstrukcijo zadrževalnega sistema.
Torej člen je več kot jasen, razen, ko si ga jaz začnem razlagati malo po svoje, recimo, potrebno se je privezati, kaj pa jaz ko sem avto samo zapeljal 500 metrov, pol si ga ne rabim, ker bi čas pripenjanja in odpenjanja bil dejansko daljši kot čas vožnje. Ali pa recimo, ja potrebno se je ampak ne pa v avtih ki se vozijo v počasni koloni, če je kumulativno izpolnjen pogoj, da je zunaj več kot 30 stopinj. Butasto vem, ampak tako si jaz pač lahko razlagam ta člen.
Ljudje moji mislimo s svojo glavo in do naslednjič.